onsdag den 19. december 2012

Dag 24.


Tiden går stærkt når man glemmer den.
Det føles som var det i går jeg startede på udfordringen. Desværre får jeg det ikke taget seriøst nok. Jeg kan godt nok godt mærke at det er juletid. (hvorfor begiver jeg mig altid ud i sådan noget her op til jul?)
Lige nu ligger jeg i min seng, træt med ondt i hovedet- Jeg har en løbe aftale om ca. En time og jeg prøver virkelig at tage mig sammen til at komme afsted – det er bare super svært lige nu. Jeg prøver at motivere mig selv så godt som det nu er muligt. Jeg VIL afsted, jeg SKAL afsted – og det kommer jeg også!

Jeg ser frem til at få en god lang nats søvn når jeg kommer tilbage. Den står heldigvis på 2 timers dans i morgen, nøøøj manner jeg glæder mig! 

Take care J
Xoxo Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar